2014. december 24., szerda

II/13. MÁSODIK ÉVAD TIZENHARMADIK RÉSZ: Chris színre lép + Kérdezz-Felelek


Nagyon Boldog Karácsonyt Mindenkinek! ❤️
Direkt a mai napon szerettem volna feltenni a részt, ezzel is Kellemes Ünnepeket kívánva Nektek!
Az epizód után lesz egy kis "meglepetés", már ha lehet annak nevezni:D 
Addig is jó olvasást!


- Miért akarod bántani őt? - kérdezem a férfit.
- Elvette ami az enyém volt.
- Azt se tudom ki vagy, álljál már le - akad ki Ares.
- Én se tudom ki vagy, de az a test az enyém  - felel a férfi, és szorosabban markolja a kést.
- Chris? - lépek közelebb. A férfi óvatosan hátra fordul és a szemembe néz. - Segítened kell nekünk.
- Miért bíznék bennetek?
- Mert az én testemet is ellopták.
- Akkor te... - kezd bele a mondatába, de én fejezem be:
- April vagyok.

***

- Szóval nem emlékszel semmire, az előző életedből? - kérdezi az igazi Chris Arest.
- Nem, a nevemet is April adta. Volt egy egyezségünk, de barátság lett belőle. Ha én segítek neki megtalálni Greget és a többieket, segít visszatalálni a régi életemhez.
- Ja, csak ez nem olyan egyszerű, mióta itt van Maybel - teszem hozzá.
- Az ki? - kérdezi Chris.
- Aprilnek olyan Maybel, mint neked én. Ő van most a testében - magyarázza Ares.
- Tudjuk, hogy most hol van?
- Valahol Greggel smárol - mondja Ares. Szúrósan nézek rá. - Jó, bocsi.
- Mi van? A te életedet éli? - döbben le Chris. - Mégis hogy képzeli?
- Nem saját akaratból csinálja - mosolyodok el gúnyosan. - A Cégnek dolgozik.

***

- April, muszáj figyelmeztetnünk Greget! Nem mehet hozzá A Céghez - idegeskedik Chris. A konyhapulton ülök és egy pontot bámulok a levegőben. Nem válaszolok neki. - Ilyenkor mi van? - néz Aresre, aki unottan lapozgat egy tavalyi magazint.
- Gondolkodik, hagyjad - válaszol.
- Figyelj, talán ha mindhárman elmondjuk neki az igazat, hisz nekünk - folytatja Chris.
- Chris, elég! - szól rá Ares.
- Igaza van - mondom halkan. - Sajnálom Chris, de nem hinne nekünk.
- De már csak pár nap van az esküvőig, csinálnunk kell valamit!
- Fogunk is - nézek a fiúkra. - Van egy tervem.

Az ötletem nem túl bonyolult, csak sokat kell színészkednünk. Felicity első dolga lenne engem kidobni a házából, főleg mióta zsarolni kezdtem. Pontosan emiatt fogom eljátszani, hogy Chris testének, vagyis Aresnak a barátnője vagyok. Nem mer majd ártani nekem, mert "Chris" azonnal megutálná. Az igazi Chris pedig a bátyjám és Ares barátja lesz, vagyis őt is szívesen fogják látni. Mindent meg kell tennünk annak az érdekében, hogy Maybel lebukjon és Greg higgyen nekünk. Ég meg is fogunk tenni.

***

- Hova készülsz? - néz be a nemrég kinevezett "szobámba" Chris. Egy fekete ruha van rajtam, amiben elég kényelmetlenül érzem magam.


- Nagyon hivalkodó? - kérdezem, miközben valami cipő után nézek.
- Nem, de a terv nem az volt, hogy meggyőzzük Greget? Így max elcsábítani tudod - vigyorog rám.
- Nagyon vicces vagy - nézek rá. - Vacsorára hívtak. Ott majd elmondom, hogy te ki vagy, mármint a terv szerint, meg bejelentjük Aressal, hogy "járunk" - mutatok macskakörmöt a kezemmel.
- Ott lesz Maybel is?
- Igen, külön ő kérte, hogy én is legyek ott.
- Nem hülye akkor a csaj - jelenti ki Chris. - Meg akarja ismerni az ellenséget.
- A másik ellenséghez meg hozzá is megy - nevetek gúnyosan.

***

- Nagyon csendben vagy - mondom Aresnak az étkezőhöz vezető úton. - Chris jelenléte zavar?
- Nem, csak elgondolkodtam.
- Nem fog bántani. Az első reakciója meg végül is érthető volt.
- Nem az a baj - áll meg hirtelen. - April? - néz a szemembe mélyen.
- Mi az?
- Szerinted az ő teste az enyém? Lehetséges, hogy megtudjam a régi életem?
- Nem tudom biztosan, de valószínű, hogy a te régi tested, főleg ha azt vesszük, hogy testet cseréltünk és nem csak random testekbe műtötték át az agyunkat. A második kérdésed meg, hát nem tudom, mindent meg fogunk tenni.
- És miért van az, hogy mindenki emlékszik az előző életére, csak én nem?
- Már itt is vagytok? - szólal meg hirtelen valaki mögöttünk. Ares azonnal elhallgat, és a padlót kezdi el bámulni.
- Igen, hamarabb jöttünk kicsit - mosolygok rá Felicityre.
- Nagyszerű. Én arra gondoltam, hogy amíg nem kezdődik a vacsi, Chrissel elmennék beszélgetni. Még nem mesélt semmit az utazásáról, és az üzeneteimre se válaszoltál egy ideje - mondja nekem, majd Chrisnek.
- Itt is beszélhetünk - ajánlom fel.
- Csak kettesben gondoltam - vonja fel a szemöldökét Felicity.
- Felesleges - lép egyet előre Ares. - Úgy is elmondanám neki amiről beszélnénk, mivel már egy pár vagyunk - mondja, majd megcsókol.


Remélem tetszett a mai rész, de most jöjjön a meglepetés:3
Gondoltam csinálok egy olyan részt, ami kivételesen nem történet lenne, hanem a Ti kérdéseitekre válaszolnék. Ez lehet az oldallal, a történettel, a szereplőkkel kapcsolatos, vagy akár az íróval (velem hihi) avagy hétköznapi dolgokkal (random kérdések).
Jó lenne minimum 10-20 kérdés, de minél több annál jobb:)
Az összeset megválaszolnám, és persze egy ember akármennyi kérdést írhat, nem szabok határokat.
Ezt a kérdéses bejegyzést a következő rész előtt fogom feltölteni, tehát ha gyorsan meglesznek a kérdések, hamarabb lesz új rész;)
Jó írogatást:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése