2014. december 30., kedd

Kérdések és Válaszok

Sziasztok!

Most nem fogok hosszú bevezetőt írni, az úgy se érdekel senkit:D Inkább bejelentem, hogy a következő rész még a héten fenn lesz, az titok, hogy még idén-e vagy majd csak jövőre. (Hihi ez rímelt)

Ugorjunk is fejest a kérdésekbe:


  • Oldallal és történettel kapcsolatos kérdések:

Greg és April össze jönnek még valamikor?
Semmi nagyon konkrétat nem akarok elárulni, de tudom, hogy számotokra ők az álompár, és ezt figyelembe is fogom venni. Egyszóval valószínűleg igen, de az majd kiderül, hogy boldog szerelmesek vagy a tragikus pár lesznek-e..

Chris szerelmes még Felicitybe?
Gondoljatok bele Chris helyzetébe: valahol felébredtek egy idegen testben, senkit sem ismertek, aztán nagy nehezen megtaláljátok a testeteket, amiben egy olyan ember él, aki semmit se tud magáról,  az egykori menyasszonyotok (Feli) meg azt hiszi, most mással jártok. Ezen kívül két ember kivételével senki se hisz el nektek semmit, mivel azt se tudják, hogy ki vagy. Szerintem Chrisnek most a legkisebb gondja a szerelem.

Várhatóan hány részt fogsz még írni? (remélem sokat :D)
Egyszer biztos megunom az írást, vagy csak nem lesz elég időm rendszeresen részeket feltenni, de addig is sok ötletem van még. Legalább egy harmincat még össze fogok hozni, de nagyon remélem, hogy több lesz:)

Maybel csak A Cég miatt akar össze házasodni Greggel?
Maybel elsődleges oka A Cég, de mivel egy olyan ember testében van, aki még ha csak egy nagyonpicit is, de szerette Greget, nem lenne csoda, ha ő is beleszeretne. 
Amúgy meg, ki ne akarna összeházasodni Greggel? :D

Hány évadot tervezel?
A második évadban legalább 20-25 rész lesz, ezen kívül lesz egy harmadik évad is, negyediken még nem gondolkodtam. Valószínűleg szavazás lesz róla:)

Ki a kedvenc szereplőd és miért?
Ezen sem gondolkodtam még el nagyon, ha választanom kéne egy valakit, mindenképp fiú lenne:3 Eddig a két "főfiú" Chris és Greg volt, most tervezek még egyet, gondolom sejtitek, ki az ;)

  • Velem kapcsolatos kérdések:

Hány éves vagy? 
2015 szeptemberében fogom betölteni a tizenhatot, vagyis most még csak 15 éves vagyok. Hány évesnek gondoltatok?:)

Mióta írsz?
Egy időben noteszokba kezdtem el történeteket írni, de hamar meguntam, 4-5 oldalnál sose jutottam tovább. Ez a blog az első komolyabb írásom, már ha lehet komolynak nevezni:D Az első részt 2013 december 16-án írtam. Vagyis már több mint egy éves a blog:,) és nem ünnepeltük meg:(

Mi inspirál az írásra?
Ez lehet furán fog hangzani, de leginkább a kommentek. Amikor látom, hogy tetszett nektek a rész:) Olyankor legszívesebben aznap feltenném a következőt C:

Ki a példaképed?
Ha a blogolásra gondolsz, akkor nagyon senki. Nem akarok senkit se utánozni, és a példaképekhez pont hogy hasonlítani akarunk. Én inkább egyedi szeretnék lenni:)
Kinézetben meg egy amerikai youtube sztár: lilisimply. Egyszerűen olyan nőiesen és kifinomultan öltözködik, hogy legszívesebben elásnám magam:D Az alakjáról és a hajáról meg ne is beszéljünk...

Melyik az a dal, amitől azonnal szomorú leszel?
Sose hallgatok szomorú dalokat, még akkor se, ha depis kedvem van. Inkább berakok valami vidámat, hogy jó kedvem legyen.

Melyik az a dal, amitől azonnal boldog leszel?
Hát mivel kb csak ilyen számom van, belinkelek párat:3
Halott Pénz - Ugyanúgy hallasz nem hiszem, hogy nagy indoklás kéne, miért van benne a top 4-ben
Baby Bash - Suga Suga videóklip pls:,DDD
LMFAO - Yes nem vagyok a rappek híve, de ezt már elég régóta imádom:3
Punnany Massif - Mosoly legjobb dalszöveg <3

Mi a kedvenc filmed?
Ezen sokat gondolkodtam, aztán rájöttem, hogy én inkább sorozatos vagyok, mint filmes. Ezek közül is  a kettő legjobb a Zöld Íjász és a Pretty Little Liars (a magyar címét hagyjuk, förtelem). De ha nagyon muszáj egy filmet választanom, akkor az A Beavatott lenne. Érdemes megnézni:)

Melyik a kedvenc blogod?
Ide csak nem írhatom, hogy a sajátomon kívül nem olvasok mostanában, ezért ez a kedvencem:DD Szóval nincs kedvenc blogom, de ha nektek van (akár a sajátotok, akár másé) és rendszeresen vannak részek, nyugodtan kommenteljétek;)

Ha választanod kellene egy új keresztnevet, mi lenne az?
Eleve azért lett April a főszereplő neve, mert imádom ezt a nevet, viszont az én vezetéknevemmel nevetséges lenne:D 
  
Miből vagy a legjobb a suliban?
Kövezzetek meg, de matekból:D 
Amiből viszont szörnyű vagyok, az az irodalom. Ez most kicsit ironikusan jön ki, hiszen én is "író" vagyok, de utálom azt a tantárgyat:S

Melyik a kedvenc könyved?
A kedvenc regényem az Éhezők Viadala (az első kötet). Tavaly nyáron olvastam, és letehetetlen *-*
A nem regények közül meg a Polaroidok. Nem azért, mert felkapott tiniidézeteskönyv lett, hanem mert órákig elvagyok vele, értelmet keresek, a számok szerint összeolvasom, és volt, hogy találtam benne olyan mondanivalót vagy történetet, amit azok 100% hogy nem, akik csak végigfutottak az oldalakon.


  • Értelmetlen kérdések:

Tudnak a levelek táncolni?
Természetesen tudnak.
Látod?

Lesznek perverz macskák a sztoriban?
Greg nem volt elég perverz, még macskákat is akartok??! Hát ez felháborító...

Nem lesz véletlenül egy Pétercigány nevű ember?
A következő új karakternek már csak azért is ezt a nevet fogom adni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése