2013. december 26., csütörtök

Hetedik rész: Harc

Gyorsan befordulok egy szobába. Megfogok egy vázát és az ajtó mellé állok.
- Valamelyik szobában van! Kapjátok el! - hallom a hangokat odakintről. Lépteket hallok. Jön valamelyikük.

Kinyílik az ajtó és a fiú rám néz. De még mielőtt bármit is tehetne, fejbe vágom a vázával, ami azonnal összetörik. A srác ájultan esik a földre. Egyet elintéztem, jöjjön a többi négy.
- Hank, minden rendben? Elkaptad? - jön be egy másik fiú a szobába. Egy pillanatig mozdulatlanul állunk, farkasszemet nézünk egymással, majd a zsebéhez nyúl és előhúzza a pisztolyát. Automatikusan lehajolok, a golyó a fejem fölött megy el. Felállok és az ablak felé futok. A következő lövés majdnem súrolja a karomat és átrepül az üvegen. Megfordulok, így a fiú közvetlenül előttem áll. A pisztolyt az arcomba nyomja.
- Kérlek, ne bánts! Megteszek bármit, amit szeretnél, de ne lőj le! - kezdem a színjátékot. A kezemet lassan felemelem, mintha meg akarnám adni magam. Hirtelen előrenyúlok és megragadom a fiú kezét. Egy határozott rántással átlököm az ablakon. Az üveg nagy csörömpöléssel kitörik. A srác nem esik nagyot, mert a földszinten vagyunk, de egy darabig vele se kell foglalkoznom.

Úgy érzem, ideje elhagyni ezt a szobát, mielőtt még nagyobb kárt okoznék. Elindulok a folyosó irányába. Útközben majdnem elesek abban a gyerekben, akit a vázával ütöttem le. Csak most veszem észre, hogy vérzik a feje. Remélem nincs komoly baja.

A folyosóra kilépve megpillantom Greget, amint egy másik fiúval verekszik. Látszólag Greg áll nyerésre, úgyhogy hagyom őket.

Megfordulok. A lépcsőn épp az a fiú jön lefelé, aki, mikor lejöttem a lépcsőn, verte Greget.
Összenézünk. Gyorsan befutok a mellettem lévő nyitott ajtón a fürdőbe. Szinte feltépem a fürdőszobaszekrényt, valami fegyvert keresve. Megpillantok a tökéletes fegyvert: ultraerős hajlakk. Felkapom és megpördülök. Pont jókor, ugyanis a fiú ebben a pillanatban lép a fürdőbe. Az arcába fújom a sprayt. A srác elkezd ordítani, majd térdre rogy és a befogott szemmel fekszik a földön.

Újból kimegyek a folyosóra, ahol Greg még mindig verekszik. Az ellenfele háta mögé lopakodok és hátulról behúzok neki egyet. Greg elölről ad neki egy ütést, amitől elájul.
- Már csak egy van - mondom Gregnek, miközben a térdemre támaszkodva kifújom magam.
- Egy?! Az azt jelenti, hogy elintéztél hármat? - kérdez vissza döbbenten.
- Aha, de majd azután trécselünk, miután az utolsót is elintéztük. Te nézd meg az emeleteken, enyém a földszint. Ordíts, ha megtalálod - mondom neki és benyitok az első szobába.

Egy kamraszerűség, tele konzervekkel és dobozos pizzákkal. Látszólag üres, úgyhogy megyek tovább. Jön a következő helyiség, a konyha. Épp indulnék itt is alaposan körülnézni, mikor Greg ordítását hallom. A nevemet kiáltja.

Felkapok egy kést a konyhapultról és felszaladok a lépcsőn. Az emeletre felérve a következő látvány fogad: a fiú nekem háttal áll, az erkélyen, szemben vele, a korlátnál, ott áll Greg és épp dulakodnak. A fiú egy kigyúrt állat, szóval most épp nem Greg áll nyerésre.

A fiú megragadja Greget és az utca felé löki. Ha nem teszek valamit, Greg pillanatokon belül kiesik. És innen elég nagyot esne, úgy 5-6 métert, a betonra.

Már nincs időm arra, hogy odaszaladjak és segítsek Gregnek. Ezért megmarkolom a kést és a fiú felé hajítom. A Cégnél késdobálást is tanítanak a kezdőknek. Abban az időben , mikor tanultam, jó voltam késdobálásból, remélem most sem jöttem ki a gyakorlatból.

Lassított felvételként repül a kés a fiú felé. Greg a nevemet kiáltja, a srác megfordul és a mellkasába áll a kés. Azonnal megfogja és kirántja magából, mire kispriccel belőle a vér. A fiú térdre esik, majd lefekszik a földre.

- Oh, shit! - mondja Greg és lehajol a fiú mellé. Én is odamegyek hozzájuk.
- Meghalt? - kérdezem tőle halkan.
- Meg - válaszolja Greg a srác csuklóját szorongatva.
- És most mi lesz? Úgy értem, csak nem maradhat egy hulla a házadban?
- Eltakarítjuk. De lent kezdjük, az élőkkel. A halottak várhatnak - válaszolja, miközben feláll és elindul lefelé a lépcsőn.

Odalent az összes fiú ájult. Greggel betuszkoljuk őket a kocsiba, majd Greg elhajt velük. Elvileg kiteszi őket valahol az út szélén. Így én egyedül maradok a házban. Meg persze a halott pasi az emeleten. Greg rám bízta, hogy ássam el a ház melletti erdőben.

3 megjegyzés:

  1. mikor lesz új rész?:'(
    (már 1 hete arra várok*-*)

    VálaszTörlés
  2. bocsi, hogy késtem Petra
    most raktam fel az újat, a 9.-et még a hétvégén felrakom :)
    ha tetszik a blog, iratkozz fel ;)

    VálaszTörlés