2014. december 7., vasárnap

MÁSODIK ÉVAD TIZENEGYEDIK RÉSZ: "Ki fogom használni"

A "testem" szeme elkerekedik, ahogy meglát.
- Nem ismerem - jelenti ki gyorsan. - Te, Greg? - fordul felé, majd még mielőtt válaszolna, megcsókolja.
Félrepillantok. Undor járja végig a testem. Bárki is ez, direkt csinálja velem. Azt akarja, hogy szarul érezzem magam.

- Nem, nekem se ismerős - préseli ki Greg a szájából a választ két csók között.
- Akkor volt egy egyezségünk - pillant rám Felicity. - Én betartottam, most te jössz.
- Mit kéne tennie? - áll fel Ares a fotelból.
- Elmennie innen. Chris, nem tudom ki ő, de teljesen hülyének néz minket. Most a legkisebb gondom is nagyobb nála, főleg hogy én szervezem az esküvőt. Csak feltart minket.

Ares-ra pillantok. Valami jó kifogással elő kell rukkolnia, mert nekem már semmit sem hinnének el.
- Elmegy - jelenti ki. Tátott szájjal nézek rá. - De nem most - fejezi be a mondatot. Egy szikla esik le a szívemről.
- Chris, miért jó ez neked, ha.. - kezd bele a kifogásába Felicity, de Ares közbevág:
- Van egy házam most már nekem is, addig ott lesz. Nem fog zavarni senkit. Megígérem - idesétál hozzám és megfogja a kezem. - Látod? Már megyünk is.


***

Chris háza pont ugyanolyan, mint a másik kettő. Drága, tágas, de otthonos. Még jól is tudnám érezni magam itt, de valahogy nem megy.

A konyhapulton ülök. Ares velem szemben áll, és bámul. Várja, hogy beszéljek, de nem szólalok meg.

- Oké, ha nem beszélsz, akkor majd én. Csak bólints, hogy jól mondom-e. Szóval, a testemnek, vagyis Chrisnek a testvére ez a Greg...
Bólintok egyet.
- Tudod ki ez a Cassy?
- Gőzöm sincs.
- De a test az...
- Az az én testem.

Percekig némán vagyunk. Ő gondolkodik, én csak ülök, és nézek ki a fejemből. Nem így képzeltem el ezt a találkozást.

- Repülőgép-baleseted volt? - töri meg a csendet Ares.
- Igen, ahogy a testednek is.
- És miért repültetek? Vagy hova tartottatok?
- El akartam jönni a szigetről, mert... - hirtelen elhallgatok.
- Mi az? - ráncolja a homlokát Ares. Nem válaszolok, csak leugrok a pultról, és elkezdek sprintelni kifelé.

***

- FELICITY! FELICITY! - ordibálom, mikor meglátom a kert végében. Mindenki felém fordul egy pillanatra, de tudomást sem veszek róluk. Még mindig rohanok, és egészen addig meg sem állok, amíg el nem érem Felicity-t. - Shaj-ná-lom, de beszél-nünk khell - lihegek.
Dühösen néz rám, de nem szól semmit.
- Jól van, akkor majd én kez-dem. Mi lett a babátokkal?
- Öt perc pihenő emberek - hessegeti el a munkásokat maga körül, majd újból rám néz. - Tessék? - kérdezi idegesen. - Miről beszélsz?!
- Lefeküdtél Greggel, mikor Chris volt a jegyesed. És volt egy pozitív terhességi teszted.
- Erről te honnan tudsz?
- Nem fontos - nem fogom tovább győzködni, ha úgy se hiszi el. - De mi lett vele?
- Arról neked nem kell tudnod - fordul el, de elkapom a karját.
- Ugye nem akarod, hogy megsúgjam Chrisnek?
- Ne merjed.
- Mert különben mi lesz? - játszadozom vele.
- Mit akarsz?
- Az igazságot. Ha te elmondasz mindent, nem szólok senkinek se.
- Legyen - válaszol flegmán. - Elvetettem, mielőtt bárki megtudta volna.
- Szóval senki nem tud róla, csak te és April?
- Meg te - néz rám undorral. - Tényleg, honnan is tudod?
- És Chrissel még jegyesek vagytok? - hagyom figyelmen kívül a kérdését.
- Nem. Szakítottunk. Írt egy levelet, hogy nyaralni megy, és nyugodtan lépjek tovább, mert ő is így fog tenni. A hívásaimra se válaszolt... miattad? A barátnője vagy?

Szó nélkül megfordulok, és ott hagyom.

Sokat tudok itt mindenkiről, és ezt ki fogom használni. De kelleni fog Ares segítsége is..

***

- Tehát, amíg te távol voltál, kutakodtam kicsit - mondja Ares, miközben valamit gépel. Nem értem, ami a képernyőn van, számomra csak random betűk egymás mellett.
- Mondjad csak - ülök le mellé egy székre.
- Mi van ha ezzel a Maybel lánnyal testet cseréltetek?
- Szóval ő smárol most Greggel?
- Simán lehet. Utánanéztem, de semmi érdekeset nem adott ki az adatbázis. Annyi, hogy modellkedett, meg színjátszóversenyeket nyert, meg valami cuccos tagja volt, de semmi érdekes.
- Milyen cuccos tagja? - kérdezek vissza.
- Nem ír róla semmit, csak azt, hogy idézem: 2012-ben csatlakozott A Céghez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése