2015. január 2., péntek

II/14. Minden titokra fény derül egyszer

Sziaaasztok! 
Ne haragudjatok, hogy nem írok előbb, de... nincs kifogásom, lusta voltam:D
De ma végre új rész:3 
Arra gondoltam, bevezetem, hogy a rész előtt mindig idézek az előzőből, hátha úgy könnyebb lesz nektek visszaemlékezni, mert sokszor én nem emlékszem, mi volt a múltkoriban, pedig én nem csak olvasom:D
És ami a legfontosabb (csak a rész után persze) hogy boldog új éve legyen mindannyitoknak<3
És nem, nem rakok be egy idegesítő 2015-ös idézetet sem, inkább egy Chris-es képet kaptok:


"Csak kettesben gondoltam - mondja Felicity, arra utalva, hogy menjek el.
- Felesleges - lép egyet előre Ares. - Úgy is elmondanám neki amiről beszélnénk, mivel már egy pár vagyunk - mondja, majd megcsókol."


Ares elhajol, és azzal a tipikus Chris-es ne-haragudj-nézéssel néz rám. Megrázom a fejem, és rámosolygok.
- Várj, ti mióta... vagyis hogyan... - Felicity szóhoz se jut.
- Titokban akartuk tartani, de mikor megtudtuk, hogy mostanában lesz az esküvő, nem húzhattuk tovább a bejelentést - válaszol Chris a fel nem tett kérdésre. Nagyon jól rögtönöz, tuti színész volt, mikor még nem...
- Hát értem - túr bele a természetes szőke hajába Feli. - Én most megyek, még el kell intéznem valamit - majd elkopog a márkás tűsarkújával a márványpadlón.

***

- Na, milyen volt? Meséljetek - ül fel a kanapén Chris, mikor Aressel belépünk az ajtón.
- Én letusolok, mert töltött-csirke szagom van - nyitja ki a fürdő ajtót Ares.
- Rendben. April, addig mesélhetsz.
- Nem is tudom, hol kezdjem...
- Megcsókolt? - ugrik fejest a mély vízbe Chris.
- Mi? Ezt honnan tudod? - nézek rá ijedten.
- April, zavarodott vagy, és láttam, hogy néztél rá. Mikor történt?
- Mikor Felinek előadtuk, hogy járunk.
- Óóó - tekint félre Chris. - És... mit szólt?
- Igazából semmit, elviharzott.
- Megértem - néz szomorúan Chris.
- De ugye tudod, hogy Feli... - kezdek bele óvatosan.
- Mit tudok? - kérdez vissza. Őszinte kíváncsiság van a szemében.
- Semmit - mondom gyorsan.

Chris tényleg nem tudja, pedig a menyasszonya, illetve a volt menyasszonya a bátyjával csalta meg. A fivére ejtette őt teherbe.
Greg mindig is jó volt abban, hogy ne látszódjon az arcán semmi, főleg ne az érzései, Felicity meg hát színész, saját show-ja volt régen, szóval ki tudja mióta titkolhatták a viszonyukat.

***

Nemrég végeztem a fürdéssel (nekem is töltött-csirke szagom volt), és most valami dögunalmas műsort nézek a tévében. Igazából csak bámulok ki a fejemből.
- Megvan! - kiállt fel Ares.
- Tessék? - néz rá unottan Chris.
- Feltörtem a teljes céges adatbázist.
- Az A Cég, de nembaj - megyek oda hozzá. - Mutasd, mi van itt.
- Minden. Helyszínek, küldetések, ügynökök, amit akarsz - adja át a laptopját Ares. - Nézzétek meg, én a ezekhez már nem értek.

Chrissel kimegyünk a konyhába, én a laptopot nyomkodom, ő meg az IPadét. Néma csendben vagyunk, mikor Chris egyszer csak megszólal:
- April...
- Mi az? Mondjad nyugodtan - felelem, miközben a szemem le sem veszem a monitorról.
- Láttad Maybel csapatát?
- Nem, miért?
- Négyen voltak - kezd bele Chris. - Az egyik csaj még az első küldetésen meghalt, valami csávó meg átkerült másik csoportba.
- Szóval ketten vannak? - teszem le a laptopot. Ez már felkeltette az érdeklődésemet.
- Igen. A másik valami Peter.
- És?? - várom a csattanót.
- Nézd meg a képét - mutatja felém a képernyőt.


- De hát ez... ez te vagy. A te mostani tested - nézek Chrisre. Egyszerre pillantunk Ares felé, aki Chris testében nyugisan tévézik.
- Átvert minket, ő is beépített ember - áll fel Chris, és a farzsebéhez nyúl. Egy pisztoly domborodik ki onnan. 


Le fogja lőni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése