2014. február 4., kedd

Huszonnegyedik rész: Cassy

Egy melegebb helyen ébredek. Kinyitom a szemem, de sötét van. Nincs erőm felülni, mindenem sajog. Ekkor valami miatt oldalfekvésből átfordulok hasra. Mintha megálltunk volna. Valószínűleg egy kocsiban vagyok.

Halk morgást hallok az ülés mellől. Egy kutya feküdhet a padlón. Óvatosan lenyúlok és megérintem a bundáját. Selymes a szőre, de nagyon nagy állat. Valami óriás-eb lehet.

Hirtelen a sofőr kinyitja az ajtaját, így a lámpa a kocsiban felkapcsol. Vissza kell csuknyom a szemem, mert még nem szoktam meg a fényt.

- Hé, Uriah, gyere! - mondja egy ismerős hang, mire az állat kiugrik a kocsiból. A személy bemászik hozzám, lassan alám nyúl és felkap. Óvatosan kiemel a kocsiból. Odakint, a szabad levegőn megcsap a hideg szél és remegni kezdek. A valaki szorosabban átölel és elindul velem.

Egy percen belül már egy kevésbé hideg helyiségben vagyok. A megmentőm letesz egy ágyra vagy kanapéra és hallom, hogy kimegy a szobából. Lassan kinyitom a szemem és egy vérfagyasztó szempárral találom szemben magam.


Nem egy kutya volt velem a kocsiban, hanem egy gepárd. 

Közelebb hajol hozzám, levegőt se merek venni. Szaglászik egy párat, majd megfordul és elindul a szoba túlsó végébe. Ott megragad valamit a fogaival és visszajön hozzám. Leteszi a lábamhoz. Egy pokróc az.
Eddig észre se vettem, hogy még mindig reszketek a hidegtől. Óvatosan a takaróért nyúlok és magamra terítem. 

A gepárd nagy szemekkel néz rám. Mintha várna valamit.
- Köszönöm - mondom neki rekedt hangon, mire megfordul és lefekszik egy kanapéra.
- Látom megismerkedtél Uriah-val - mondja egy huncut hang. Odafordulok: Chris áll az ajtóban. Ismét csak egy melegítőalsó van rajta. 

- Chris - mondom krákogva és már majdnem odafutok hozzá, de az első lépésnél összeesek. Chris idesétál hozzám, de szépen lassan. - Nehogy véletlenül siess - vetem oda neki, miközben megkapaszkodok a karjába. 
- Már egyszer siettem megmenteni téged - válaszol mosolyogva és felsegít a kanapéra.
- Tényleg, hogyan találtál meg? - kérdezem tőle, miközben a gepárdot nézem. Valamiért nem érzem magam biztonságban miatta.
- Az maradjon az én titkom - felel és leül a padlóra elém. 
- És Greg? - kérdezem elcsukló hangon. Próbálom leplezni a zavarodott érzéseimet. Az lenne a legjobb az én helyzetemet tekintve, ha Gregnek valami baja lenne, esetleg meghalna, de még se szeretném ezt. Valamilyen szinten talán még kedvelem is őt.
- Kutya baja, visszament az osztályhoz és azt mondta, hogy eleged volt és elmentél haza. 
- De most azt hiszik, hogy egy hülye liba vagyok - mondom elgondolkodva.
- Inkább tudják meg, hogy egy ügynök vagy és A Cégnek dolgozol, a legerősebb maffiahálózatnak és hogy az igazi neved nem is April hanem Cassy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése