2014. február 20., csütörtök

Huszonnyolcadik rész: Szökés + EREDMÉNYHIRDETÉS

Sziasztok! A mostani rész előtt egy rövid "eredményhirdetést" tartanék az eddigi szavazásról. Tehát a kérdés az volt, hogy ki a kedvenc szereplőtök. Magasan, 64%-kal nyert Greg, második lett April 29%-kal, majd Chris 5%-kal. Ma újból elindítom a szavazást, kíváncsi vagyok, hogy mennyit fognak változni ezek az eredmények. Most már Wendy és Tom is szerepet kaptak, úgyhogy érvényesebb lehet a szavazás, illetve Rossiera is lehet majd szavazni. Na, de nem húzom az időt, jó olvasást! :)

Akaratlanul is elmosolyodtam. Egy igazi "greges" megjegyzés.
- Szóval tesó, ha itt vagy, légyszi magyarázd már meg, hogy Rossie mégis mit keres itt - kéri Chris, majd feláll és engem is felsegít.
- Hát, miután leesett, hogy April meg akart ölni, visszamentem a táborba és muszáj volt valahogy levezetnem a feszültséget, Rossie meg ugye bár a fiúknál alszik, úgyhogy pont kapóra jött, ha értitek... - válaszol Greg utalgatva. Tipikus...
- Persze, de nem maradhat itt! - jelenti ki Chris határozottan.
- Miért nem? - kérdezi egy nyávogós hang a hátunk mögül. Chrissel egyszerre megfordulunk és Rossieval találjuk szembe magunkat.
- Talán mert nem akarom, hogy a nyakunkon lógj, nem tudunk miattad dolgozni és azt sem szeretném, hogy minden mozdulatunkat kitedd Twitterre vagy elküldd Snapchaten. Érted már? - felel Chris mérgesen.
Rossienak összeszűkül a szeme, felvonja a szemöldökét, sértődötten megfordul és jobbra-balra dobálva magát végigmegy a folyosón. Feltép egy ajtót és eltűnik a szobában.
- Oké, asszem most megsértődött - mondom halkan, miközben összenézek Chrissel, aki látszólag nagyon élvezte az előző jelenetet.
- Tökéletes, amíg duzzog, az ebédlőben beszéljük meg a teendőket - javasolja.

Egy bikiniben és rövidnadrágban ülök a nyugágyon, miközben a naplementét nézem. A fejem zsong a sok infótól, amit az elmúlt pár órában zúdítottak rám.

Először is megtudtam, hogy a King-maffia rosszabb, mint sejtettem. Lopnak, csalnak, ölnek, de úgy tűnik, legalább jó buli, amit csinálnak. Minden ügyük előtt és után buliznak. Szerintem néha közben is...

Most épp egy ukrán bankigazgatót kell "lekapcsolniuk". Elvileg holnap meg is kezdik a munkát, de nem tudom, hogy én addig mit fogok csinálni. Mert hosszú távon még hasznomat is vehetik, de most még elfutni se tudok a lábam miatt.

- Szia - ül le mellém Tom. - Mit csinálsz itt?
- Szia, semmit, épp itt chillelek a naplementében - válaszolok. - Igaz az, hogy Wendy is félig King?
- Aha, de el akarják titkolni, ha Greg vagy Chris lebukik, Wendynek ne legyen baja A Céggel.
- Igaz, ez ésszerű - válaszolom. - De...
- Nem láttátok Rossie-t? - vág közbe Greg. - Azóta nem láttam, hogy megsértődött még délután.
- Nem, itt biztos nincsen. Én a plázában keresném - válaszol neki Tom, majd kitör belőlünk a nevetés.
- Akkora paraszt vagy - mondja neki Greg, majd bemegy.
- De ha egyszer igaza van - védem Tomot, de Greg már nem hallja.

Kis idő múlva motorzúgás hangot hallani az óceán felől. Nagyon közelről.
- Mi ez? - kérdezem Tomtól.
- Egy jetski, szerintem - válaszol. - Mindjárt megnézem.
Odamegy a jacht legszélére és kihajol a korláton. - April, gyere gyorsan, ezt látnod kell! - kiállt oda nekem, mire felállok és odabicegek én is.

Tényleg egy jetski az. Egy hosszú, világosbarna, festett hajú lány vezeti, miniszoknyába és bikiniben.
- Az ott nem..? - kérdezem Tomot meghökkenve.
- De. Rossie.
- Hova megy az a csaj és milyen jogon lopja el az ÉN jetskimet? - jön oda Chris dühösen a korláthoz. - Most elkapom - teszi hozzá elszántan és elrohan.
- Megyünk mi is? - kérdezi tőlem Tom csillogó szemekkel.
- Naná! Ki nem hagynám a boszorkányüldözést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése