2014. november 28., péntek

MÁSODIK ÉVAD KILENCEDIK RÉSZ: Ares-szel

Sziasztok!
Egy ajándék résszel érkezek ma, egy kedves olvasóm kedvéért. 
Ne felejtsetek el szavazni, valamint kommentelni.:)
Remélem tetszeni fog

- Tessék?! Mi az, hogy nem ismersz Aprilt?
- Jól hallottad. Nem ismerem, bárki is az.
- Úristen, Chris, mit tettek veled?
- Ne kezdd te is, kérlek - mondja, majd leül. Kérdőn nézek rá. - Nem tudom ki vagyok - kezd bele - csak annyit, hogy nem Chris. Mintha, nem is tudom... törölték volna az életemet. Egy előző életemet.
- Ezt elmondtad valakinek?
- Nem mertem.

***

Chris kanapéján fekszem. Felajánlotta, hogy maradhatok nála, miután elmondtam, hogy én is más testbe kerültem. Teljesen őszinte voltam vele, kivéve a gyilkosságokat. Azt nem említettem.

- Kérsz valamit? - kérdezi egy pohár narancslével a kezében.
- Nem köszi. Már ez is nagy segítség. És... biztos nem emlékszel semmire? A nevedre vagy valamire?
Csak a fejét rázza.
- Jó, szóval a tested neve Chris. de a "lelkedé" nem az. Mi lenne, ha kitalálnánk valami nevet neked?
- Szóval, mint neked a Maybel és az April? Nekem meg a Chris és a... az... Legyen nekem is valami A betűs.
- Jó, mondok egy mitológiai nevet. Öhmm... mit szólsz az Areshoz?
- Ares... valami isten volt, ugye?
- Nem tudom, nem jártam suliba - vigyorgok.
- Ahhoz képest elég okos vagy - mosolyog.
- Tapasztalt, fogalmazzunk úgy. Na akkor benne vagy, Ares?
- A tervedben? Hogy keressük meg a barátaidat, majd az én életemet?
- Pontosan. Mondd csak, van kocsid?
- Repülőm van - kacsint.

***

- Szóval régen ez a Greg szerelmed egy szigeten lakott - mondja, miközben a szekrényéből válogat.
- Nem a szerelmem! De igen...
- Valami őslakos-féleség?
- Ööö... nem éppen. A tested öccse. Szóval milliárdos - nevetek. Őslakos... még csak az kéne.
- És ha meg is találjuk őt, honnan fogja tudni, hogy te vagy az? - kérdezi. Közben még pár ruhát dob a bőröndjébe.
- Hát a te tested, vagyis a bátyjáé megvan, majd te meggyőződ, én meg eleve tudok olyan személyes dolgokat, amikről muszáj elhinnie, hogy én vagyok.
- Hát jól van - becsukja a bőröndöt. - Az Csendes-óceánon van a szigete?
Bólintok.
-  Akkor közben meg kell pihennünk valahol. Majd kiveszünk egy hotelt.
- De nekem nincs pénzem a...
- Figyelj, ha ellopnál egy-két millát a számlámról, fel se tűnne, úgyhogy hallgass - mosolyog. - Na de indulhatunk? Összepakoltál?
- Nem volt mit - nevetek. - De persze.

***

Csak 3 órát repültünk, de így is kész vagyok. Fáradt, éhes, és pisilnem kell.

- Van egy hotel 2 percre, a körforgalom után.
- Jó, annál többet úgyse bírnék ki - nevetek, de gyorsan abba is hagyom. Jajj, a hólyagom. - Amúgy itt lehet, ööö parkolni? Vagy mit szoktak egy luxusgéppel?
- Ez egy kibaszott reptér, nehogy már ne lehessen - vonja meg a vállát Ares, majd leint egy taxit.

- Ezzel a géppel jöttek, uram? - hüledezik a sofőr.
- Talán gond? - vonja fel a szemöldökét szexisen. Mégiscsak Chris teste.
- Neeem, dehogy, szálljanak be - nyel a sofőr. Azt hiszi sztárok vagyunk. Ami igaz is. Chris az.

***

A szálloda lenyűgöző, egyszerűen nincs szó a pompára.
- Megfelel? - kérdezi Ares, a fürdőből jövet. Miközben leveszi a pólóját.


- Ööö, hát izé, persze, nagyon jó - mosolygok rá. Alig bírom levenni a szemem a testéről, amit látszólag nagyon is élvez.
- Helyes. Na mi a teljes neve ennek a "nemszerelmednek"?
- Gregory Nickolas King - mondom, leginkább a hasizmának.

Előkap egy MacBook-ot a táskájából, és ledől mellém az ágyra. Megnyit valami ismeretlen programot, majd gépelni kezd.
- Mit csinálsz? - kérdem tőle.
- Információt keresek a személyről. 
- És miért mellettem? Mármint az ágyamon?
- Látsz más ágyat? - kérdi huncutan.
- Nem. MI? WAT? Itt fogsz aludni? Mellettem? - nyelek egyet.
- Nem, rajtad - mondja cinikusan. - Igen, mert az automata nem engedett több pénzt kivenni a számlámról Múltkor levittem a keretet biztonsági okokból. És csak erre tellett annyiból.

Nem mondok semmit, csak a gyémánt csillárt bámulom. Nem engedte, persze. Nem örülök, hogy közös ágyunk van. Nem akarok olyan kapcsolatba kerülni Chrissel, sem a testével...

Egy hangos pittyenés zökkent ki a gondolataimból.
- Mi a faszom volt ez? 
- Nem kell megijedni, csak a keresés végét jelzi. 
Kérdőn nézek rá.
- Igen, találtam valamit - válaszolja meg a fel sem tett kérdésemet. A szeme a képernyőt pásztázza, a homlokát ráncolja. - De nem fogsz örülni.
- Mi az?
- Ismersz akármilyen Cassy Lewist?
Megszédülök. Mi lehet az a hír, amiben benne van Greg, és az elméleti babakori nevem?
- Igen, miért?
- Hát mert ez a Greg egy hét múlva házasodik vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése