2013. december 21., szombat

Harmadik rész: Elrabolva

Egy hideg, nyirkos szobában ébredek. Zsong a fejem és szédülök. Nagy nehezen felülök és körbenézek: egy apró helységben vagyok, aminek csak egy ajtaja van, nincs ablak, se bútorok. Valószínűleg egy pince vagy padlás lehet.
Lépteket hallok, ezért odaosonok az ajtóhoz. Gyorsan kell letámadnom, hogy ne számítson rám. Lehet hogy gyengébb vagyok, de a meglepetés ereje velem lesz.
Hirtelen kinyílik az ajtó, én meg rávetem magam valakire. Mindketten kiesünk a folyosóra, de legalább én vagyok felül. Ki is használom  a helyzetet: behúzok neki egyet. Majd még egyet. Gyorsan felpattanok.
Miközben az arcát fájlalja, időm van alaposan szemügyre venni: ugyanolyan menő cuccban van, mint a többi srác. A különbség csak az, hogy a zsebében van egy pisztoly. Nem nehéz kiszúrni, mert félig kilóg.

Hirtelen egy hangot hallok a folyosó végéről. Reflexből leguggolok és kikapom a fiú zsebéből  a pisztolyt. De a srác megragadja a lábamat, ezért elesek. A fegyver leesik mellém.
A folyosó végére pillantok: egy másik fiú áll ott, pisztollyal a kezében. Rám fogja a fegyverét, az ujja már a ravaszon. Lövésre készen áll és az arckifejezéséből ítélve, mindjárt meg is fogja tenni.
Ezért amilyen gyorsan csak tudok, odakapok a mellettem lévő pisztolyért és a fiú felé lövök. A srác ordítva hátraesik. A lábát találtam el.

Ekkor jött el a pillanat: a mellettem ülő fiú megelégeli a dolgot. Idegbeteg módjára nekem esik, teljes erejével meglök, én hátraesek és beverem a fejem a kemény csempébe. A srác a pillanatot kihasználva rám ül és elkezd fojtogatni. Megpróbálok ellenállni, ellökni magamtól. Ő természetesen sokkal erősebb, így nem sokat tehetek.
Ekkor szemem sarkából megpillantom a fegyvert, amivel lábon lőttem az előző fiút: ott hever a padlón. Biztos akkor ejtettem el, mikor a fojtogatóm nekem támadt. Az utolsó energiámat is felhasználva odakapok a pisztolyért és megcélzom a fiút.
Meghúzom a ravaszt. A srác hátraesik, így én kiszabadulok.

Egy darabig csak köhögni tudok. Homályosan látok. Percek telnek el, mire kitisztul a látásom. Rápillantok a folyosó falára: tiszta vér az egész. Odamászok a fojtogatómhoz, hogy megnézzem, mi történt vele. Nyitott szemmel fekszik, a szája nyitva. Egy bemeneti seb van a homlokán. Ott találtam el. Valószínűleg átlőttem az agyát, így azonnal meghalt. Meghalt.
Megöltem őt. Remegni kezdek. Ugyanez volt, mikor először öltem embert. De az már hat éve volt. Ha jól számolom, ő a negyedik ember, akit közvetlenül én öltem meg.

Az agyamban cikáznak a képek, az emlékeim: egy halott férfi a vízben, akit én löktem a folyóba. Egy égő Porsche: én robbantottam fel, még 2009-ben, Narting Cityben. Az akkori polgármester ült benne. Aztán egy füstölő holttest. Nekem támadt egy férfi két éve, én meg nekilöktem a villanypóznának. És most ez a fiú, egy lyukkal a homlokán.

Nem tudom róla levenni a szemem. Biztos van családja. Vagyis már csak volt. Az életével együtt ezt is elvettem tőle.

Hirtelen dobbanásokat hallok a folyosó végéről. Valakik futnak. Ha meglátják, hogy lelőttem a barátjukat, akkor én sem fogok innen élve kijutni. Felpattanok és elkezdek sprintelni az ellenkező irányba. Befordulok.
Zsákutca. Csak egy ajtó van a folyosó legvégén. Istenem add, hogy nyitva legyen. Odarohanok az ajtóhoz, teljes erőmmel rántok egyet a kilincsen. De az ajtó zárva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése