2014. január 2., csütörtök

Nyolcadik rész: Piszkos fantázia

Bocsánat, hogy ennyit késtem ezzel a résszel, de nagyon elfoglalt voltam az Új Évet illetően. 
Remélem azért tetszeni fog és B.Ú.É.K! ;)


Az elásással fél óra alatt végzek. Már ebben is profi vagyok, hiszen már jó pár hullát el kellett tüntetnem életem során.

Még Greg nem jött meg, ezért úgy döntök, birtokba veszem azt az óriási kádat. Ha elég gyors vagyok, talán még Greg hazaérkezése előtt végzek.

De nem voltam elég gyors. Épp hogy csak beleülök a vízbe, hallom, hogy nyílik a bejárati ajtó.
- April, hol vagy? - kérdezi Greg, valószínűleg az előszobából kiabálva. Úgy döntök, nem válaszolok, hátha nem vesz észre és majd kiosonok, ha elmegy. De megint nem vált be a tervem.
- April, a fürdőben vagy? - hallom Greg hangját elég közelről.
- Igen - válaszolom, mire Greg benyit. Még szerencse, hogy teljesen eltakar a hab.
- Ó, te fürdesz? - kérdezi Greg meglepetten.
- Nem, vasalok - felelek cinikusan. - És minek nyitsz be? Mi lett volna, ha például meztelenül állok?
- Szerencsém - válaszolja, azzal a már-már megszokott vigyorával és leveszi a pólóját.
- Te meg mit művelsz? - kérdezem döbbentem.
- Elég nagy az a kád kettőnknek is - mondja perverzen, miközben a farmerét is ledobja. Egy pillanatra megáll, csak hogy jól megnézhessem alsónadrágban. Csak azért se nézek le a testére, hogy ezt az örömöt ne adjam meg neki. Szó szerint farkasszemet nézünk: ha lenézek, ő nyer, ha nem akkor én.
- Ha harc, hát legyen harc - mondja és letolja a bokszerét. Még mindig a szemébe nézek, sőt még a szemöldökömet is felvonom. Még véletlenül se pillantok le.
Látva 'harciasságomat' még egy lapáttal rátesz a tűzre: szinte beugrik mellém a kádba, még egy kis víz is kifröccsen.
- Hé, ez most az én kádam! - mondom felháborodottan. - Úgyhogy szállj ki!
- Nem, mert egyébként ez az én kádam! Szállj ki te!
- Dehogy szállok ki - válaszolom és az összes habot odahúzom magamhoz.
- Hé, adj nekem is! - mondja "durcásan".
- Nem kapsz - válaszolom úgyszintén "durcásan".
- Akkor kénytelen leszek közelebb húzódni - mondja perverzen és tényleg közelebb jön.
- Na, jó, vidd a habodat - válaszolom és arrébb menekülök. Hirtelen megpillantok egy törülközőt a fogason. Simán el tudnám venni, csak akkor Greg HD-ben élvezhetné a 'kilátást'. Valahogy el kell terelnem a figyelmét.
- Az ott ki? - kérdezem tök komolyan Greg háta mögé mutatva. Greg megfordul, én kiugrok a kádból és majdnem hasra esek. Megkapaszkodok a törölközőben, ami leesik, így végül tényleg elesek. Még mielőtt Greg meglátna, betakarom magam a törölközővel.
- Hát te meg mit művelsz? - kérdezi Greg, mikor meglát.
- Ja, én... öö... semmit - mondom, miközben felállok. - Esetleg keresek valami ruhát - teszem hozzá és elindulok kifelé a fürdőből.
- És engem itt hagysz?? - kérdezi szomorúan.
- Elleszel te nélkülem is.
- De veled még jobban ellennék - válaszolja, mire kimegyek a fürdőből. Elképesztő, hogy egyesek mennyire nem ismerik a határokat.

Kábé tíz percbe telik, mire megtalálom azt a szobát, ahol Greg a női ruhákat(??) tartja. Rögtön fel is öltözöm, nehogy Greg feljöjjön kanosan és meztelenül lásson.

Kimegyek a szobából és megpillantok egy ajtót a folyosó végén. Nem láttam eddig, hogy ott volt. De biztos ott volt, ajtót nem olyan könnyű szerezni.

Nem hiszem, hogy be szabadna mennem oda, de a kíváncsiságom győz. Kinyitom az ajtót és egy újabb folyosó tárul elém. Az a folyosó, ahol kiugrottam az ablakon. Nem akarom feleleveníteni az emlékeket, ezért sarkon fordulok és elindulok visszafelé. Illetve csak indulnék, mivel nekimegyek Gregnek.
- Keresel valamit? - kérdezi tőlem felhúzott szemöldökkel.
- Ööö, nem, én csak... megnéztem, hogy... mi van az ajtó mögött - válaszolom neki.
- Oké, de most ideje indulnunk a buliba - mondja Greg tök nyugodtan.
- Milyen buliba? - kérdezek vissza.
- Ó, csak egy parti a bárban - válaszol, miközben elindul a folyosón. -Minden menő ott lesz.
- És az nem fog furcsán kinézni, hogy suliban nem voltunk, viszont a partira együtt megyünk? - kérdezem, mikor utolérem a folyosón. Greg megáll és felém fordul.
- Ha velem vagy semmi se fura - mondja perverzen és nekinyom a falnak.

1 megjegyzés: