2014. január 10., péntek

Tizenhetedik rész: Csavargó

Miután felpakoltuk a csomagokat a vonatra, mindenkit beültetett az osztályfőnök a fülkékbe. Szerencsétlenségemre pont a pletykás csajokhoz kerültem...
- Hallottátok, hogy Wendy elvileg kavart Greggel? Legalábbis két héttel ezelőtt együtt látták őket - meséli már a tizenötödik ilyen sztorit a vörös csaj a barátainak. - Nagyon gáz az a csaj, nem tom, hogy Greg mit eszik rajta.
- Ezt nem biztos, hogy itt kéne megbeszélnünk - súgja oda a mellette ülő, a fejével felém bökve.
- Csak nyugodtan beszéljetek ki embereket, én már itt se vagyok - felelem és kimegyek a folyosóra. Alig várom, hogy Nick King elintézése után új megbízást kapjak egy másik helyen. Nem bírom az osztályt...

- Szia, cica, hát te mit csinálsz itt? - hallom mögül. Meg se kell fordulnom, pontosan tudom, hogy ki áll mögöttem.
- Semmit, csak nincs kedvem azt hallgatni, hogy kivel feküdtél le a múlt héten - válaszolom egyhangúan és megfordulok. Greg a szemközti falnak támaszkodik, félmeztelenül. - Miért nincs rajtad póló?
- Talán zavar? - kérdezi vigyorogva és befeszíti a hasát. - Amúgy leöntöttek whiskyvel.
- Engem nem zavar - felelem, a testét bámulva. Ekkor kinyílik egy ajtó és egy lány jön ki rajta.
- Hülye ribancok ezek a... - mondja halkan, de mikor észrevesz minket,elharapja a mondat végét.
- Egyetértek - mondom neki, mire elmosolyodik.
- Na, együtt a két kedvenc csajom és én egy helyiségben, nem is lehetne jobb - kezdi Greg perverzen.
- Greg, állj le - szakítja félbe a lány, majd felém fordul. - Szóval te lennél az a bizonyos April?
- Az a bizonyos? - fordulok Greg felé, mire kacsint egyet.
- Pontosan - válaszol perverzen Greg. Ezek ketten tudnak valamiről, amiről én nem. - April, ő itt Wendy - mutat a lány felé.
- Az a bizonyos? - kérdezek vissza sejtelmesen, mire Greg elkomorul.
- Mit hallottál? - kérdi most Wendy. - Csak nem a szilikonos csajok?
- Tessék? - nem igazán értem, hogy kiről vagy miről beszélnek.
- Csak a plasztikáztatott lányok az osztályból, akiket Wendy szilikonos csajoknak hív. Azt hiszik, hogy mi jártunk - felel Greg. Már épp válaszolnék, mikor egy óriásit fékez a vonat és mindhárman elesünk. Vagyis én csak majdnem, mert végül sikerül megtartanom az egyensúlyomat.
- Te milyen űrlény vagy? - kérdezi az a csaj az ajtóba kapaszkodva, aki önként a fiúkkal fog aludni. Biztos pont most jött ki.
- Valami bajod van? - áll fel Wendy a földről.
- Téged senki se kérdezett - válaszolja flegmán a csaj.
- De téged se - mondja Greg, mire a lány elszörnyed.
- Ne már, hogy megvéded ezeket a nyomikat. Ne engedd, hogy egy új liba megváltoztasson - felel és visszamegy a fülkébe.
- Ti meg mit kerestek itt? - jön ki az ofő a folyosóra. - Megérkeztünk, szálljatok le!

A szálláson a tanár sikeresen a pletykásokkal rakott össze egy szobába, akik inkább átköltöztek a többi szilikonoshoz, így most van egy négyszemélyes szoba, ami csak az enyém.
- Szia - nyit be Greg a szobába. - Hát a többiek?
- Elmenekültek - válaszolom neki, miközben felállok a bőröndöm mellől. - Most enyém az egész szoba.
- Óó, nem szeretnéd kihasználni a helyet? - kérdezi perverzen. - Esetleg átjöhetek ma éjjel...
- Greg, most tényleg állj le. Én inkább elmegyek körülnézni egy kicsit - válaszolom neki, mire szomorú arcot vág.
Felcsóválva kimegyek az ajtón és összeütközök Tommal.
- Szia, csak nem körülnézni mész? Akkor mehetünk együtt, én már ismerem a környéket - ajánlja fel.
- Szia, bocsi, de most egy kicsit egyedül szeretnék lenni. - felem neki. Hogy nézzek utána annak a Nick Kingnek, ha egy osztálytársam ott ólálkodik? Meg se várom Tom válaszát, kikerülöm és megyek tovább.
- April Vole, ma ötig tilos kimenni a szállásról! - hallom a tanárnő hangját a hátam mögül, pont, mikor kilépek az ajtón. Hátra se pillantok, inkább futásnak eredek.

Épp az ötödik utcán fordulok balra, mikor a kereszteződésben egy sárga Lamborghini fékez le előttem.
- Pattanj be, cica - húzza le az ablakot Greg. Ne már, hogy ennek itt is van kocsija...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése