2014. január 5., vasárnap

Tizenharmadik fejezet: A feladat

Sziasztok! Most, hogy elkezdődik a suli nem lesz annyi időm írni, így biztos nem lesz ilyen gyakran új rész. Azért megpróbálom megoldani a heti 2-3mat, de nézzétek el, ha egy kicsit kések. Köszönöm és jó olvasást!

- Szép próbálkozás Greg - mondom, miközben leülök abba a fotelba, melyben Chris ült. Odanyúlok az üvegasztalon lévő magazinért és belelapozok. Mindenféle luxusautók vannak benne. Nem az én világom. Becsukom és ránézek Gregre. Összeszorított ajkakkal bámul engem.
- Te ilyenkor mit érzel? - kérdezem tőle, majd visszateszem a helyére az újságot.
- Ó, nagyon jót - válaszolja perverzen. - De tudod mikor éreznék még jobbat?
- Gondolom - mondom szemforgatva. - Nem akarsz inkább hazavinni?
- Majd nyolckor, mert fél kilenckor úgyis dolgom van a városban - válaszol. - Addig el kéne ütni valamivel az időt - teszi hozzá, miközben szexin beleharap az ajkába.
- Oké, akkor beszélgessünk - próbálom elterelni a témát. - Kérdezz-felelek?
- Rendben, ladies first!
- Oké, akkor... - mondom eltűnődve. - Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
- Nyolcadikban, osztálykiránduláson megbasztam egy kecskét - válaszolja huncut vigyorral.
- Tessék? - kérdezem leesett állal. Ezt nem biztos, hogy tudni akartam volna. Főleg, hogy én az a fajta ember vagyok, aki mindent elképzel. Gyorsan elhessegetem a gondolatot..
- Most én jövök - kezdi Greg perverz vigyorral. Kezdek félni a kérdésétől. - Ki volt az első férfi, akit megcsókoltál?
- Egy Johan nevű gyerek, azt hiszem. Nem emlékszem rá nagyon, még régen volt - mondom visszaemlékezve. Annyira emlékszem, hogy esett az eső, Johan pedig lefogott és lesmárolt.
- Akkor most én jövök. - kezdek bele. -Te egy kecskével vesztetted el a szüzességed?
- Ó, baszki, erre még nem is gondoltam - válaszol Greg összeráncolt homlokkal, mire elkezdek nevetni. Lefordulok a fotelről és a földön fekve nevetek. 
- Legalább nőstény kecske volt? - kérdezem még mindig nevetve.
- Nem néztem - válaszol Greg halkan, mire még jobban elkezdek nevetni. Már-már fulladozom a nevetéstől. Nagy nehezen felállok, és kimegyek WC-re mielőtt még baleset történne.

- Na jó, hazaviszlek most, valami közbejött - mondja Greg, mikor kilépek a fürdőből. Kimegyünk a garázsba és beülünk egy mélyvörös Aston Martinba.

Fél órán belül hazaérek. A postaládámban egy fekete boríték fogad: A Cég küldte. Leülök az asztalhoz és kinyitom. Elkezdem olvasni:

113538-as!
Ön két nap múlva utazik Kapholba, ahol a feladata a következő lesz: MEGÖLNI NICK KINGET.
Nick King évek óta A Cég ellensége, sokszor akadályozza a munkánkat. A jövő hét elején Nick King Kapholban fog tartózkodni, az Ön feladata végezni vele. Akár az élete árán is.
A Cég

Akár az életem árán is? Nagyon fontos ember lehet A Cég számára, ha egy ügynök életét áldozná ezért. 
- Na hogy van a barátod? - hallok egy rekedt hangot mögülem. Összegyűröm a levelet és megfordulok. Egy pisztollyal találom szemben magam, amit a fekete ruhás ember tart a képembe. Aki este majdnem megölte Christ.

- Ki maga? - kérdezem. - És hogy jutott be?
- Nyitva hagytad az ablakot, kislány. De a kérdésem az, hogy meghalt Christopher?
- Chris? Nem, nem halt meg. Sőt! Nagyon is jól van. Épp utazik - válaszolom idegesen. Valaki Chrisre vadászik?
- Hova utazik? - kérdezi, a pisztolyt még közelebb tartva. Nem árulhatom el neki. Sose bocsátanám meg magamnak, ha miattam kapná el.
- Nem tudom - válaszolom halkan. 
- HAZUDSZ! - ordítja és az ujját a ravaszra teszi. - Most azonnal elmondod, vagy különben...
- Vagy különben mit tesz? - kérdezi egy hang a feketeruhás mögül és leüti egy vasrúddal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése